mrvcl9 Kızlar benim kızın burnu ultrasonda tombik görünüyor acaba şiş mi yoksa birebir öyle mi doğuyorlar ben de çok ödem var çünkü çocuğa geçiyor mu o ödemler 🤔🤔
Ozlem2904 mrvcl9 ultrason su altindan cekim yaptigi icin olabilir. Benim bebegimde ilk zamanlar findik burunlu gozukuyodu sonradan hareketlilik yuzunden son fotosunda sanki burnu ayakkabi gibi 😂😂😂
Asiye_89 mrvcl9 Bnm de öyle sis koca burunlu gorunuuor başka bir resminde ise sanki burnu hiç yok fındık burunlu 🤪
Selin12- mrvcl9 canım ultrason da gozuke biliyor yanliz çok büyük doğmaz sis değildir size öyle gelmiştir bebekler de doğduğunda su kaybı yasoyor onlarda da ödem oluyor ama büyükler gibi değil her bebek te yaşanıyor sizinle alakalı değil