Glcnmrl Merhaba kızlar önerdiğiniz bebek odası için mobilya satan netten yer var mi dolap ve şifonyer düşünüyorum
hilalmevsim_3467 Glcnmrl Ben dün akşam bebemooda instagram sayfasından sipariş verdim canım fiyatlarıda normal mobilyaya göre uygun geldi bana bundan 1 ay önce alsaymışım daha uyguna alacakmışım zam gelmiş
SelinYakgul Glcnmrl ben Rabi mobilyadan aldım. Trendyolda görmüştüm fabrika satış mağazaları ile iletişime geçtim. Bugün dolap ve şifonyerim kuruldu. Fiyat performans ürünü kesinlikle ♥️
gamzelihemsire Mehtap_93 neler aldınız hangi modelleri yazabilir misiniz bende ikeadan almak istiyorum tavsiyeniz önemli benim için teşekkür ederim
adsmom kubradnz 14.500 TL’ye aldık dolap, şifonyer ve montessori beşik ama ülkenin hali maşum, artmış olabilir. Ben alalı 40 gün oluyor.