mrvcl9 ben 5 yıl önce sezaryen istedim doktor dedi yine de bir ebe baksın ondan sonra karar verelim dedi. Ebeye gittim ebe elini atmadan çığlığı bastım korkuyorum çünkü 😅 kadın dedi sen böyle yaparsan normal doguramazsın dedi zaten bende onu istiyorum dedim😅 doktora geri gönderdi gün verdiler sezaryen oldum hiç de pişman değilim ☺️