37+3de doğum yaptım bugün 5.günümüze girdik bebeğim hâlâ küvezde entübeye alındı akciğerlerinde hava varmış Allah rızası için dua edin sağlıkla birbirimize kavuşalım. Kaç gündür çok kötüyüm nefes alamıyorum artık😭😭 bebeğimin ismi Ulus Efe isim vererek dua edersiniz belki😭