Sırt üstü yattığımda göbeğimin altı sağ tarafımın şiştiğini fark ettim. Bebegimde orda zaten usg de hep ordaydı. Şimdi de orası sancılıyor hafif karnımın üstüne ve vajinamın üstüne doğru sancısı vuruyor. Öksürdüğümde bile acı var. Normal mi bu? Salı gününe randavum acile gitsem mi? Kanama yada lekelenme yok :(