Gorkeminannesi 5+3 içime ara ara sıkıntı geliyo dua edip rahatlamaya çalışıyorum ama anlam veremiyorum üstümdeki agirligin sebebi ne olabilir ki acaba boyle ic sıkılmalari yaşayan var mi?
MinikMucizeninAnnesi Valla sorma canım,sabahtan beri boş boş bakınıyorum bişeyler düşünüyorum ama ne düşündüğümü bilmiyorum içim aşırı sıkılıyor dua okuyorum devam ediyor hala. Bu saat oldu hala uyuyamadım bi huzursuzluk var üzerimde bugün ama hayır olsun..