Boncugummmm 15 haftada toplanmaya başladı benim birde ikizi ölmüştü riskliydi toplanma kasılma oluyor aslında erken doğum belirtisi ama 35 e geldim hala aynı yani 15 ten beri çekiyorum aynı seyi doktora gittim bi sorun yoktu ntsdede kasılma gözükmüyor ama gözle görülür toplanma var tahminimiz hareketleriyle kasılmayıda karıstırıyo olabiliriz kisiden kisiye değiisyor korkutma kendini boş yere evham yapma Doktoruna iletmeyide ihmal etme ☺️