Boncugummmm yani iğne evet 9 ay da diğer ilacı bilmiyorum şimdilik devam ediyorum ben doğuma kadar diye biliyorum ama bakalım.farkli bir durum olursa doktor söyler heralde gerçekten çok zorlu bir süreç 3 kürtaj oldum ben 2 yılda bir normal düşük yaptım pskolojikmende çok yoruluyor insan sonra biz kürtajdan sonra korunurken nasıl oldu anlamadım rabbim.isteyince herse oluyormuş hamile kaldim 3. Ayda daha o ay adetim geldikten sonra tekrar doktora gidip tedaviye başlayacaktım bir baktim hamileyim sonra şükür herşey yolunda geldi bu güne kadar yarın kontrolümuz var belki detayliya da girecez yarın inşallah herşey yolunda gider ,🤲🏻🤲🏻