Cagla-91 Kızlar doğuma 22 gün kalmış uygulamada öyle yazıyor 😍 ay çok heyecanlıyım ve korkuyorum 😣 hala normal mi sezaryen mi git gel yaşıyorum. Salı günü çatı muayenesi yapacak ilk defa muayene olcam korkuyorum çok zor oluyor mu 😢
Veraay60 Cagla-91 bugün oldum canım ben🌻 Benim dar çıktı maalesef öyle aman aman bir acı olmuyor hatta çatım dar olmasa hissetmedim bile ama dar olduğu için kemik çıkıntısı varmış doktor oraya dokununca acı hissettim onun dışında acı olmadı 🌻🤲 Kasmayın kendinizi en önemlisi o 🌻
Kumru_ Cagla-91 Acımıyor canım merak etme. İster istemez rahatsız edici bir his veriyor ama öyle acı falan yok yani için rahat olsun 💞
bebegimizibekliyoruz1 Cagla-91 33 de ve 34 de oldum ben yani biraz rahatsız edici bi his ama acı falan yok hele burada anlatıldığı gibi yok bileğine kadar elini soktu yok dirseğine kadar soktu durumu olmuyor baskı hissediyorsun sadece işaret ve orta parmağıyla yapıyor
Cagla-91 Veraay60 tamam canım teşekkür ederim. Hayırlısı olsun bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alalım da gerisi önemsiz 🙏🏻❤️
Cagla-91 Beyza97 aynıymış günümüz ☺️ Bilmediği için tedirgin oluyor insan ama bakalım insallah kolayca geçer gider 😀
Cagla-91 bebegimizibekliyoruz1 abartmayı çok seviyorlar çünkü yok kolunu sokuyor tövbe 😂😂 korkutmak icin mi yapıyorlar ben de anlamıyorum insan tedirgin oluyor ister istemez öyle şeyleri okuyunca 😀
Rumeysa3652 Cagla-91 hiç korkma canım kendini kasmadığın sürece gram acımıyo ben çatala çıktım doktorumla konuşurken kendini kasma hayatım dedi bi baktım ki hadi kalk diyo üstelik enfeksiyon çatı bi arada baktı bi tıkta uzun sürmüştü yani ama ben konuşurkem bitmiş gitmiş yani önemli olan doktoruna güven kendini kasma hiç anlamazsın bile