EbrarLinaBebek Kızlar 38+5 olduk uygulamaya göre son 9 kaldı 32.haftalarımda erken doğum riski vardı doktor bol bol dinleniceksin demişti fazla dinlendim galiba hiç bir doğum belirtisi yok 🙄 sizde durumlar nedir.
mathildaa EbrarLinaBebek son 11 😁 dr haftaya kontrolde rahim ağzı yumuşaklığına falan bakariz dedi hic alttan muayene etmedi daha . Kanala girmemiş paşam hic belirti yok
Esra-k EbrarLinaBebek benim de son 9 🙂🙂bende sancı değil de kasılma çıktı dedi doktorum çok anlyamadım da aynı şey mi değil mi veya sancının başlangıcı kasılmamı anlayamadım 😅 hayırlısıyla bi doğsaydı
EbrarLinaBebek Jeatimo 37 den beri bende dinlenmiyorum ama belirti de yok bazen acaba sancım varda benmi hissetmiyorum böyle bişey olabilirmi diye düşünüyorum 😁
Ftmsgr EbrarLinaBebek nişan filan yok gelmedi ama çatı ağrım bel ağrım bacaklarım felaket derece penguen gibi geziyorum evde 😄😄😂 sizde belirti filan varmı nasılsınız ?
EbrarLinaBebek mathildaa biz geçen salı çatı muayenemizi olduk çatın uygun dedi nstde sancı çıkmadı önümüzdeki salı tekrar kontrol var sadece nstye giriceksin muayene değil dedi. Nst sonucuna bakıcam dedi
EbrarLinaBebek Ebru2734 hiç belirti olmayıp bir anda yarım saat içinde sancısı ansızın başlayan varmı acaba
EbrarLinaBebek Ftmsgr benim 32 den beri vajina da aşırı baskı vardı zor adım atıyordum sanki kafası vajina daymış gibi acıdan kımıldatmıyordu ama son 1 haftadır bütün şikayetler gitti hiç belirti yok
EbrarLinaBebek Esra-k ben kasılmayı felan ayırt edemiyorum ilk gebelik olduğu için ağrı sızı olmadığı için kasılıyorsa bile bebek hareketi sanıyorum
Esra-k EbrarLinaBebek benimde ilk gebeliğim, bebek böyle top gibi kendini sıkıyor gibi bi hal alıyor o sırada bende hem saniyelik nefes darlığı sonrasında soğuk soğuk terleme oluyor kuzum. Tabi herkeste çok farklı oluyormuş benim böyle şuanlık
Esra-k EbrarLinaBebek 1 cm var dedi doktorum, düzenli değil kasılmalarım geçen haftalarda geceleri oluyordu sadece, şimdi gün içinde 5-6 defa oluyor her geçen gün artıyor