Hilaldemirrr Kizlar devlette sancılarım 70 80 göründüğü halde eve yoollamislardi şimdi takipli olduğum özele gitsem aynı sancılar çıksa düzenli yatış yapıp suni ile doğum başlatırlar mi ? 38+3 gebeliğim açılma yok ama bebiş kanalda ?
kadifemsii Hilaldemirrr sanmıyorum yatış yapacaklarını . Zaten hiçbir sıkıntı yoksa yatışta isteme kendi sancını bekle suni alma derim .
Nazli_ayar Hilaldemirrr Yatış yapacak olsalar devlettede yapmazlar miydi acaba. Tam bilmiyorum sancı şu kadar olursa yatış yaparlar falan gbi bişey diyemem ama zaten haftanizda geç değil yatış olsada bişey olmaz herhalde
Hilaldemirrr kadifemsii Sanci yaşıyorum zaten devletteki eve yolladı açılma yok diye bekletiyorlar açılma olana kadar suyu gelene kadar sancılarım 80 i buldu düzenli şekilde şuan da da aynı sancilarim başladı bıçak kesiği gibi vajinam gidip geliyor birde ama gelenim yok
Aslylmz Gözüktüğün doktorla iletişime geçersen daha sağlıklı birşey söyler canım bence ona danışıp hareket et mutlaka
kadifemsii Hilaldemirrr o zaman sabah doktorunuzu arayın bilgilendirin ve duruma göre gidin. Sağlıkla gelsin inşallah yavru
Birsen2906 Hilaldemirrr tarif eder misin ilk kızımda sancısi gittim bunda sancim oluyo ama ayırt edemiyorum
Hilaldemirrr Birsen2906 Birsen2906 vajinamda bıçak keisti vurup vurup duruyo belimden akrnima doğru ağrı var kasilmam var bu şekilde sanki ishal olmuşum da öyle bı saNci birde bebeğin hareketleri çok sert
Birsen2906 Hilaldemirrr aynı durumdayım bende kasilirken ağrım oluyo anlayamıyorum inşallah sancı dır 🤗