DILOS06 Normal mi midem cok asırı yanıyo uzanamıyorum bile midem bulanıyo basım dönüyo bide ara ara regl agrısı gibi karnm agrıyo ama cok asırı siddetli degil neden oluyo aynı durumu yasayan var mı kendimi kötü hissediyorum :(
SenaHifa DILOS06 açılmanız oluyor olabilir benim açıklığım arttıkça midem bulanıyordu başım dönüyordu
Denal DILOS06 normal bu sikayetlwrin yemek yer yemez uzanma uyuma bunları yapmakla tetikliyor…zaten uygulamada da hafta bilgisinde yaziyor
DILOS06 SenaHifa cok siddetli sancım yok ama ara ara hafif regl agrısı gibi 2 cm acılmam zaten vardı bilmiyorum cok kötüyüm yatamıyorum :(
Senanrrr_06 SenaHifa benimde midem çok bulanıyor alt tarafımda affedersin vajinada bıçak sapması gibi ağrı sancı oluyo açılmami oluyor diye düşündüm bende ama bebeğimde çok hareketli bı yandan anlamadım.
SenaHifa DILOS06 benim 2 gün boyunca devamlı rengi ağrısı gibi ağrım vardı ve sırtım ağrıyordu midem bulanıyordu benim de her zamanki sancımdı 37+2 de doğum yaptım kontrole gitmiştim nst çekildi orda anladık yoksa haberim bile yoktu 😂
SenaHifa Senanrrr_06 kanala girmeye çalışıyor muhtemelen o saplanmalar 34. Haftada başlamıştı 37 ye kadar devam etmişti bende. Bir de kasıklarıma elektrik çarpıyordu sanki. Bebek kanala girmek için hareket ediyordur muhtemelen ☺️
DILOS06 SenaHifa olabilir mi ki benim mide yanmam da var asırı bulantı da var bilemedim tedirgin oldum ama regl agrısı gibi agrm da var siz gittiginizde acılmanz falan olmus muydu peki ?
Senanrrr_06 SenaHifa olabilir canım ama sürekli üst taraflarda ayaklarını poposunu filan oynatıyor böyle çok hareketli😊
SenaHifa DILOS06 ben bu belirtiler için gitmemiştim normal kontrole gitmiştim rutin nst çekildiğinde anladık düzenli sancılarım vardı. 2 cm açıklığım vardı
DILOS06 Deletedmom62627 cnm gece regl agrısı gibi agrım oldu ara ara suan daha cok agrıyo karnım bilmiyorum kii midem bulanıyo cok kötü hissediyorum ayakta duramıyorum resmen regl agrısı gibi olur mu dogum sancısı