kose109 Merhaba,nişanı gelmeden lekelenme vs olmadan doğumu baslayıp normal doguran varmı,nasıl belırtıler olur 39+3üm hic bi belirti olmadıda
Valeria kose109 ben de 39+4’üm henüz bişey yok, karnın aşağı düşmemiş diyolar bi de görenler. İlla ki dışarıdan da anlaşılıyor mu acaba bu durum?🙄
Aycaaa571 kose109 bende 38+6 yım tek arada bir yarım saat süren ağrım oluyor sürekli gün içinde ama ne su geliyor ne nişan
kose109 SenaHifa ay böyle olmasından korkuyorum,hic bisey anlamazsam diye Vajinada iğne batması gibi agrım var bıraz ama neyden kaynaklı bılemedim her bıseyde tedırgın oluyorum
SenaHifa kose109 anlama işte ne güzel bi bakmışsın doğuruyorsun iyi ki öyle olmuş yoksa ben heyecandan patlardım 5 saate doğum yaptım 😂
Birsen2906 Valeria bana doktorum söyledi baya inmiş doğum yakın diye yoksa öle duruyo anlaşılmıyor indiği gögs altına bakti