Esrskrylmz 240 günlük olmuşuz, geriye 40 günümüz kalmış.. çok sabırsızım değişik duygular içindeyim bir an önce sağlıkla oğluşuma kavuşmak istiyorum..Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun herkesin doğumu kolay olsun inşallah..🙏
Nazli_ayar Esrskrylmz Benimde 37 günüm var. Nst ye girdiniz mi hiç ve çatı muayenesi ne zaman olacaksınız.
Asyaveannesi36 Esrskrylmz aynıyız bizimde doğum 15 Ocak gibi görünüyor bakalım Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🧿💙
Esrskrylmz Nazli_ayar henüz hiç nst ye girmedim doktorum önümüzdeki hafta bağlayacağını söyledi, çatı muayenesi için de 3 haftam varmış beklemedeyiz 🤷🏻♀️
Merve-bebek Bizim de son 39 gün bizde çok heyecanlyz geriye dönüp bakınca nasıl onca gün geçti diyorum da bu son günler hiç geçmiyor sanki sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz 🙏
Esrskrylmz Merve-bebek evet gerçekten öyle bu zamana kadar nasıl geçti anlamadım ama bu haftalarda saatleri sayıyorum geçsin diye artık.. amiin inşallah hepimiz hayırlısıyla kavuşalım evlatlarımıza 🙏
Esrskrylmz sumeyyearas Allahtan aksilik çıkmazsa normal doğum istiyorum bacım ben geç doğururum muhtemelen 😁
Sibelgulerbaylan Benimde son 39 geçen hafta girdim nst ye şuanlık bir sıkıntı yok hepimize kolay doğumlar 😍❤️❤️❤️