Samsai Amniyon sıvısı kaçağı yaşayan var mı? 24 haftalık hamileyim 3 gündür filan akıntım berrak su gibi. Ama amniyon sıvısı olabilir mi anlayamadım. Durumu yalayan bilgilendirebilir mi? Karında ağrı sertlik vs de oluyor mu ?
Mimik Onun icin pedler varmis, amniyon sivisi oldugunu anlayabiliyorsun ama… Cqnim bu hususlar hassastir… 3 gun diyorsun, eger amniyon sivisiysa hemen doktora gorunmen lazim… Daha haftan da cok kucuk… Bence hemen bi acile git…
Samsai Mimik 5 gğn önce acildeydim o gün farklı bi nedenle gitmiştim. Uyuşmazlık iğnesi vurmuşlardı. Herşey normal suyu filan iyi demişlerdi 🥺 haklısınız 😭
Samsai Trkl-tgba eğer 28 haftadan önce herhangi bir lekelenme yaşarsanız şekeyi gördüğünüz 72 saat içerisinde iğneyi yapıyorlarmış. Bende o sebeple yaptırdım.
Trkl-tgba Samsai aaaa bunu bilmiyordum ben ilk haftalarda cok lekelenme yaşadım ama az miktarda bana hıc boyle söylenmedi tedirgin oldum şimdi
Samsai Trkl-tgba zaten indirect. Coombs diye bir test yapıyorlar sonucu negatif olursa iğne vuruyorlar. Tedirgin olmayın. 28. Haftanızda bu testi yaptırıp iğnenizş vurunursunuz inşallah. Yinede doktorunuza bu durumu danışın. İlk gebelikte zaten sorun olmuyormuş diğer gebelikler için riske atmak istemiyorlar sanırım.
Mimik Samsai ayy elhamdulillah cok sevindim… InsaAllah saglicakla… bir risk yoktur insaAllah gebeliginde?…