[silindi] Mervyldz benim normal şartlarda bugün yani dün adet zamanımdi seninde kasık ve karın bölgesinde adet olacakmış gibi ağrı oluyor mu 🧡 bende oluyor normal mi
Mervyldz [silindi] haziran ayında kimyasal gebelik yaşadım test yaptıktan ve kan verdikten 5 gün sonra düşük oldu😞 şuan biraz daha bekleyip öyle kan vermek istiyorum aynı şey olmasından korkuyorum
Mervyldz [silindi] adet zamanımız geldiği için ve gebelikten dolayı olamadığımız için adet sancısı çekermişiz tatlım