Ozgesari02 Merhaba hamileliğin 4.haftasındayım , daha keseyi görmedim, çarşamba göreceğim adet sancısı gibi kramplar var normal mi ?
papatya981 Ozgesari02 evet normal ben 23.haftalik oldum hala ara ara olur adet günüm gelince de oluyor
merdine Merhaba arkadaşlar benimde bi sorum olacaktı benimde iki gün adetim geçti ve karnımın alttı çok arıyor ve zorluyor hamile olabilirmiyimim acaba