Deletedmom_6 canım ben 34 haftaligim ve 2 kg aldım sadece sende kafana takma en iyisi kilo almamak zaten çok yiyip de bebek çok kilo alcak diye de bişey yok ilk oğlum da çok kg almıştım mesela ama bunda çok şükür 2 kg ile kaldım inşallah fazla almadan da doğum yaparım 🤭