Kızlar merhaba🌺🌷 bugün 40. Haftamdayım ve salı günü (40+3 te) doğum için sabah 6 da yatışım var, doğuma dair hiç bir belirtim yok (ne sancı ne yumuşama ne açıklık ne de nişan gelmesi) ama bir kişinin “activating labor baby weight tv” bu yogayı sabah deneyip akşama sancısı geldiğini ve kendi sancısıyla doğuma gittiğini okudum. Yorumların pek çoğu da bu şekilde ben dün yapmaya başladım ve bugün de yaptım. Denemek isteyen olursa diye paylaşıyorum umarım işimize yarar 😂😂😂
Google a yazınca çıkan ilk video, link atmak forum kuralları gereği yasak olduğu için ekleyemiyorum.
Deneyen olurda sancısı tutarsa haber versin 😁🤭🌼