Dünkü kontrolüm de ağrılarım çıkmıştı bu gun ağrılarım ve kasılmalarim arttı 36+4 te yavruma kavuştum spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım 2 doz aşıma rağmen covid pozitif çıktı doğru düzgün evden bile çıkmıyorum aklım almadı 🙄 çok şükür bebeğim negatif 3.410 gr 52 cm rabbim herkeze hayırlı doğumlar nasip etsin dualarınızda bize de yer verin bu hastalığı atlatalım