Ayaz2016alya2022 2. Gebeliğim Bi kızım var. Nisan sonu mayıs başı gibi doğum cinsiyet henüz bilmiyorum 🤗 Rabbim evlatlarımıza can sağlığı versin. 3.yüde istiyorum ama aradan Bi 5 yıl geçsin öyle diyoruz. Bizim aileler uzak kimsemiz yok kendi minik ailemizi kuralım istiyoruz, 🤗 tabi ki tek olunca desteksiz olunca çok zor. Ama başkalarına güvenerek çocuk yapılmamalı.