Havva-42 Hanımlarrrr 29 haftalık hamileyim ama göğüs uçlarım çok acıyor elimi bile değemyorm normal mi bu durum ağrıyı ne geçirir bilen varsa yazabilir mi 😔
Biryenianne Havva-42 Benimde çok acıyordu doktoruma sordum kantoron yağıyla yağla dedi gerçekten iyi geldi 37. Haftadan sonrada tahin yağı tavsiye ettiler onu kullanıyorum şimdi
Havva-42 SayeMom bilmiyorm ki normalde hiç böyle bi durum yaşamadım bu zamana kadar ama şuan çok kötü bi durumdayım bi kaç güne geçmezse hastaneye gideceğim
Havva-42 Biryenianne kantoron yağını nasıl kullandınz rica etsem söylermisnz yarın bende alayım olmazsa