Polenpolen52 tam ozel bolgemın ustu sağ tarafta bir agrı var kasıklarımdada vardı geçti, birsorun varmıdır acaba
Minnak91 Aynı haftadayız canım bende de oluyor vurup geçiyor her gün uzanırken hissediyorum daha çok, geçer diyelim inş😍
Polenpolen52 Leylasiva21 ya ıdrar yolu enfeksıyonu hamıle degılken cok gecırdım, oyuzden bılıyorum degılımdır bence çok su ıcıyorum idrarım şeffaf ve yanma falan yok aslında
Leylasiva21 Polenpolen52 Bende rengi iyiydi yanma yoktu bende su içiyorum ama varmış. Bazen de rahîm büyüyor diye ağrı oluyor. Allah şifa versin bana 3 gündür uykum l yok bu gece de yok o kadar ki agiriyo adet olacam gibi
Melikeakarsu Polenpolen52 evet bnde hamilelikten önce cok geçirdim yanma ve koyu olur idrar bnde de vajinada batma oluyor kasik agrim oluyor normal bnce ya bebek büyüyor ya 4 gün sonra kontrolum var soracam ama doktora yinede
Polenpolen52 Melikeakarsu benımde beş gun sonra, bende sorucam ama suan bu sızı gibi agrı dusun, yanı rahatsız etmıyo dokunduruyo ben cok korkuyorum sade sağ tarafta aglıcam korkudan