berrayusuf merhaba yeni anne adaylari kalp atisinizi duydunuzmu yoksa benim gibi 4 gozle haftanin baslamasinimi bekliyorsunuz 😊♥️
derindemir berrayusuf sat 22 ekim.6+2 yim bende.yarın bebeği görmeye gidicez sonraki haftada kalp atışı için gidicez.
berrayusuf derindemir bizde 5 haftalikken kesemizi gorduk ondan beridir bekliyoruz Rabbim hayurlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin 😊♥️
derindemir berrayusuf canım öğlendi benim kontrolüm.vajinal olarak gördük çok şükür kalp atışını🥳🥳🥳🥳sen ne yaptın
berrayusuf derindemir bende gordum cok sukur cok guzel bi duygu insallah rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu 😍🤗🤗