Diaayse Yüz üstü uyumayı çok seviyorum yan hiç uyuyamıyorum ilerleyen haftalarda mecburen uyicam benim gibi olan var mı
Filizz123 Diaayse 27 haftalığızz şuann o kdr özledim ki öyle uyumayı ama mecbur uyuyorum yan tarafa yatarak 😃 tadını çıkar
Sdadmrbas Diaayse 33+0 hala yatan ben 🤣 karnım 4 aylık gibi olduğundan rahatsız etmiyor bebiş bazen sıkıştığını belli edince mecbur sırt üstü dönüyorum 🙈
Semra2535 20+3 üm ama istediğim zaman yüz üstü yatiyorum sıkıntı olmuyor zaten göbeğim de pek çıkmadı
_edaa Hamilelikte en çok özlediğim şeyy🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 26+2yim yatabildiğim kadar yatmıştım ben 😂 sonra zaten yatamıyosun bebek tepki veriyo