alcang bizde şırnaktan geldık 3 tane awm vardı batıya gıdınce daha guzel bır hayatımız olucak sandık. Artvıne bı geldık bim-a101 den baska hıcbırsey yok. Lcw ye gıtmek ıcın 150 km yol gıdıyoruz rızeye. Tam bır hayal kırıklıgı doğu daha gelısmıs. Batı sıkıntı. Zaten maaslarda düşüyor