Ranaikra Neler yaptınız anneler kıyafet yıkandımı ütülemişim çanta hazırlanmaya başladı mı ikinci gebeliğim bunda çok sakinim neden bilmiyorum 😅
Deryabelinay Ranaikra bende 30 haftalığım ikinci hamilelik daha hastane çıkışı almadım eksikler var yavaş yavaş inşallah bu ay bitircem eksikleri 😌
Ranaikra Deryabelinay benimde ikinci gebelik ikisinde kız olunca ben bişey almadım bez ıslak mendil aldım sadece birde zıbın başka bir eksik yok belki bundan sakinim 😅
Ranaikra ZZeynepP1903 en mantlısı hazır beklemek ilk bebeğimde hazırlıklıksız yakaladım suyum gelirken hastane çantası hazırlıyordum 35 haftada 😅
Deryabelinay Ranaikra benim de ilk kız bu da kız ama ben (slk) çocuk düşünmüyorum diye ne var ne yok verdim 😅 allah dan ihtiyacı olan kişilere gitti de üzülmüyorum nasip böyleymiş yavaş yavaş hallolur çoğu bitti azı kaldı 🥰
ZZeynepP1903 Ranaikra erken dogum olacak benimde muhtemel o yüzden hemen hallettim herşeyini. Yarında yerlestırmeyı düşünüyorum nasipse 🤗
Ranaikra Deryabelinay ben hep ikiyi düşüyordum o yüzde. Sakladım hep İhtiyacı olana gitmesine sevindim ama🙏
ZZeynepP1903 Ranaikra 31e bugün girdim canım, rahim agzı kısalıgım var amelıyat oldum ama yinede kısalmaya devam ediyor doktorum son haftaları görmen zor dedi. 34 35 diye bakıyor devamlı ama bilemiyorum artık 🤷🏻♀️
Ranaikra MbEr bende 28 olsun öyle yıkayım 29 olsun öyle 30 olsun öyle şimdide sizin gibi 32 olsunda diyorum 🙃
_ipekkkkk Ranaikra 31+1 olduk 🌸 Sakin çocuk tepki sıfır 🙄🥴 ilerleyen zamanlarda göreceğiz bakalım Çantam hazır her ihtimale karşı sağlıcakla gelsin bütün kuzucuklar 🤲