ogretmen_anneee hilalsunar1 hamile çekimi tesettür 2 konsept 600 e yaptırdım . Bebegim için de kapora verdik oda 600 TL 3 konsept . Ama suan herseye zam geldi gene 🤦🏻♀️
Pinarass hilalsunar1 Merhaba bende Hatay Dörtyolda yaşıyorum. ,🙂Hangi fotoğrafçıda ne zaman o fiyata çekim yaptırdınız?