Duy_gu Burcukara01 evet hemde çokk ilk aylar ağrılı sancılı 3ay diğer 3 ay rahat oluyor son 3 ay da sancılıymıs
uykularharamoldu Evet ben de şu an 11 haftalığım. Benim de ilk başlarda oluyordu. Gaz sancısı çektim hep. Daha sonra da kabızlık yaşadım. Yeni yeni düzene girdi.