11+6 da hala devam. Bazen sinirimden ağlıyorum. Prilam verdi doktorum fakat hiç faydası olmadı maalesef bende. Aksine hap içmek de midemi bulandırıyor. Üstüne bir de geniz akıntısı başladı. Gebelikte olabiliyormuş. O da midemi bulandırıyor haliyle. Kulak burum boğaz doktoru ilaç verdi ama 3 ayın bitmeden kullanma dedi. Biran evvel 3 ay bitsin de kullansam diye bekliyorum. En azından geniz akıntısı geçse biraz rahatlarım diye 🥲