36+5 im kızlar sürekli aklımda nezaman doğururum ya 40 kadar durursa düşüncesi var.İlk doğumum normaldi 34.haftada doğdu oğlum bunda 40 bulcakmı acaba dyorum.Zorlanyrm artık gece gündüz yalancı sancılar halsizlik artık doğsun istyrm elimde olmadan varmi benim gibi olan nasl kendimi rahatlabilirim