Merhaba benımde ıkı kere bir 5 haftalıkken keseyı gordugumuz gunun ertesi gunu birde 7 haftalıkken yanı 5 gun once kanamam oldu ve dusuk onleyıci iğneler ilaçlar makattan agrı kesici fitil serum atlattım allaha sukur sımdı 8 haftalık oldu tüp bebek ile oldugundan dolayı ben progestan fitili ve iğneyi transfer oldugum gunden beri hergun kullanıyorum ona ragmen olmustu birde myomlarım varmış 4,5 cm ıkı tane onlarda yapabılırmıs sımdı genelde hep yatıyorum iş yapmıyorum simdilik iyi gidiyo ama benımde ıcımde hep bir korku ve kaygı tuvalete giderken kan gorucem diye aklım gidiyo ama lekelenme kucuk kucuk hep oluyo 5.haftadan beri cok az mıktarlarda oluyo