Merhaba kızlar . 3 yaşında bir oğlum 11 aylık bir kızım var . Şimdi yeniden hamileyim 5 haftalık . Size kızımın Doğum hikayesini yazmak nasip olmamıştı şimdi ye kısmetmiş .
O zaman başlıyorum 🙈😍
38+4 haftalık olduğum gece sabaha karşı 4 buçukta gazım var sanıp uyandım . 🙈 tuvalete gittim tekrar uyudum , bilmiyorum bir süre sonra tekrar gaz var diye uyandım . Ama çok afedersiniz gaz falan değildi .😂
Öncesinde çok fazla yalancı sancı çektiğim için bu da öyledir dedim yine uyudum . 5 buçukta yine uyandım sonra baktım Kİ bu sancıların bir düzeni var .
Tamam dedim
Geliyor gelmekte olan 😂😂
Tabi doğum çantamdan tutun da evimin temizliğine , kızımın yatağından tutunda dolapta yemeğime kadar herşey hazır . Annem de gelmişti 😍
İçimde bir huzur . Herkes uyurken geçtim salona , aldım elime suyumu , çıktım pilates topunun üstüne .
Açtım tv de huzur veren yağmur sesi .
Sancılarım geldikçe ben pilateste döndüm , zıpladım , squat yaptım .
Sancı geldikçe ben dizlerimi büküp derin nefesler aldım .
O kadar keyifli ve huzurluydu Kİ yaşamanız gerek . Bu şekilde sabah 8 e kadar devam ettim . Sancılarım 15 dkk ya bir e indi . Sonra kocamı uyandırdım 😂 ben duşa giriyorum sende uykunu aldıysan yavaştan hazırlan geliyor minik kızım diye 😂 mis gibi duşumu aldım . Sancıları sıcak suda karşılamak ayrı bir rahatlamaydı .
Sonra giyindim . Yatağımı topladım . Bakmayın şimdi böyle sakin olduğumu sancılar gelince inliyordum inceden 😬😬
Sonra annemi uyandırdım . Bir güzel kahvaltı hazırladı bana . Çayımı da içip artık gideyim bir zahmet dedim 😂😂 Hatta öyle bir durumdaydım Kİ arabada sancım geldikçe basıyordum çığlığı 😂😂 neyine bu kadar bekledin demeyin . İlk hamileliğimde yeminliydim son dkk gidicem diye 😞
Penguen gibi yürüye yürüye doktoruma göründüm . Doktor bir baktı 5 cm açılma 😳
Hemen yatış yaptılar . Akşama doğurursun sen dedi doktor 😒 bende “bence acele edin yarım saate görüşeceğiz dedim . Koştur koştur doğumhaneye gittik . Üstümü değiştirip damar yolu açana kadar 8 cm olmuştum . Toplamda 1 saat sonra doğum yapmıştım 😂😂😂 minik kızım bekletmedi hiç annesini . Sağlıkla aldım kucağıma . Böyle rahat bir doğum için de neler yaptım kısaca bahsedeyim son 2 ay kala squatlar uzun yürüyüşler pilates topu merdiven çıkmalarım veee bol su ile kolay geçti bin şükür 🙏🏻
Darısı yine benim başıma ve sizin başınıza inşallah❤️❤️❤️