Herkese merhaba, ilk doğumum normal oldu 2. Doğumumun ise sezeryan olabileceğini söylemekte doktorum çünkü bebeğin eşi plesanta aşağı yerleşim doğum kanalına cok yakın yerleşmiş ve öyle kaldı şuan 37. Haftadayım artık yukarı cıkması beklenmiyor.. 3 kerede devamlı olmayan kısa kısa kanama yaşadım.. başına gelen var mı acaba kesin sezeryan mı doğum kanalına yakın ama kanalı kapatmıyor … bu durumu yaşamış olan varmıdır ?