inciirem Kızlar Mart ayında doğum yapacağım Allah nasip ederse. Aklıma sürekli takılan fotoğraftaki gibi kıyafetlerle tek basına üşümez mi bütün takımlar böyle ince. Siz nasıl kıyafet alıyorsunuz ben mi yanlış yapıyorum. https://imgyukle.com/i/klUBJo
kadifemsii inciirem bende martta doğum yapacağım. Zaten hareketsiz yatacak bir dönem battaniyeye saracağız baktın ev soğuk gibi geldi eş örgüsü yelek vardır illaki giydirirsin . Yani üşümez canım
asenacicek inciirem ben normal kalınlıkta şeyler aldım soğuk olursa hırka giydiririm sıcak olursa kendi üstündeki kıyafeti durur zaten kundakta duracak yenidoğduğunda.
inciirem kadifemsii sizde mi böyle aldınız ben hangi mağazadan alırsam alıyım böyle kıyafetler var anlamadım ki
inciirem asenacicek hangi mağazalardan aldınız pekii önerebilceginiz böyle ince geldikçe benim bi hevesim kaçıyor 😅
inciirem ZEhrA_94 evet şimdiden başladı böyle annelik içgüdüsü sanırım üşür mü falan diye alıcam canım ☺️☺️
kadifemsii inciirem ben ikili takımlar aldım genelde lcw dan aldım yada kendim kombinledim zaten diğer kızımızda küçülenleri var
EsengulC inciirem Hep böle kıyafetler zaten içine uzun kollu zıbın giyecek üstüne de battaniyesini örteceksin soğuksa bimde yelek takarsın canım evde olcak zaten dışarı çıkarken hırka gibi kalın biley artı kalın battaniye lazım zatemm