Sidddiikaaaa Ben de bir mol gebelik geçirdim ve 10+2 Ken vajinal ilaçlarla düşük yaptım daha sonra 4. Ayın 30 unda kürtaj oldum 5. Ayın 28inde ilk adetimi 6.ayin 23 ünde ikinci adetimi ve 7. Ayın 21 inde son adetimi gördüm ve 9. Ayda bir buçuk aylık hamile olduğumu öğrendim yani uzun lafın kısası üç kere adet görmeyi bekledim ve 3. Adetden sonra hemen denedik ve çok şükür oldu şimdi 19+4 hamileyim ve bir oğlum olacak Allah’ın izni ile 💜💜🤗😊😊 Rabbim doğru zamanda sana da versin