Sdtcnts Kızlar sancım ara ara oluyor kasıklarımda ve affedersiniz vajinam da bir tuhaf ağrı var. Ne demek bu yani doğum sancısı mıdır? 37 haftadayım
Nazli_ayar Sdtcnts doğum sancısında Kasiklarla beraber belde de ağrı oluyomuş. Sizinki gbi bendede oluyo ara ara 34 haftalığım. Belinden sancı vurmadikca korkma dedi doktorum.
Nazli_ayar Sdtcnts düzenli olması gerekiyormuş belden vuran sancinin. Bu hafta mi yapacaklar çatı muayenesini
31hulya31 Sdtcnts vala canım bende 38+1 oldum beklemedim geçen hafta çatı muayenesi oldum normal doğum dedi doktorum nasip kısmet yanı ne zaman gelmek isterlerse artık ilk hamileliğim benim de pek fikrim yok ne zaman gelir 🤷♀️
Sdtcnts 31hulya31 ya aynıyız ben de yarın 38 olacam çatı bu hafta yapılacak bana da. Hayırlısı olsun inşallah