Begum54 Kizlar ikili tarama testine göre free beta hcg 54 bizimki buna göre cinsiyet belli oluyor diyorlardı doğru mu bu teori acaba 50 üstü kiz diyorlardı
zeymoms Böyle bir şey hiç duymadım cinsiyeti ultrasonla görüp ya doktor söyler ya da fetal Dna örneklerinde çıkar. İkili test cinsiyet ile ilgili bir parametre incelemez
Aysuduha 50 altı geldı erkek cnm cınsyt ordan da ckıyormus ıkısınde de doğru oldu cınsyt tahmıni bende