okuyor Detaylı ultrason için Eray çalışkan’a giden var mı? Memnun kaldınız mı, ne kadar ücret ödediniz?
DemetF okuyor suyum fazlaydi doktorumun onerisiyle 29.haftada gittim 600 Tl vermistim 2 bucuk ay falan oluyor zaten doktor isinin ehli biri biz memnun kalmistik
Ahmetinannesi25 DemetF benim de suyum fazla sizin nedeni neymiş bana diyet verdi şekerden fazla dedi suyun riskli gebelik var dedi
DemetF Ahmetinannesi25 benim sebebini bulamamislardi.seker yada bebekte bi sikinti yoktu belirsiz artabiliyormus .Simdi 37.haftamdayim 30 dan beri normale donmus durumda sizin seker varsa diyetle sikinti yasamazsiniz
DemetF Aozgek biz iyiz sukur sebepsiz su fazlaligigi olabiliyor benimki oyleydi ben gene de meyveyi azaltim karbonhidrati kestm 2 hafta sonra normale donmustu