alyabebekkk Merhaba🌺 pazartesi tetanoz aşımın 2. Dozu var fakat kaç gündür çok kötü gribim burun tıkanıklığı boğaz ve baş ağrısı çekiyorum bu şekilde aşıyı yaparlar mı bilgisi olan var mı?
Zehra9616 alyabebekkk sknti olmaz sanirim cnm ama yinede soylerler zaten aksi bisi olursa gecmis olsun