Demirgul27 benm kızlarımın bebeğinin adı da MELEK ADA ve BEYZA kardeşler. Nehir ve ırmak kardeşler. Eda ve seda kardeşler. Anneleri de sırayla hemşire saliha. Diş doktoru Yasemin ve doktor sindi lardeşler. Yani bu işk saydıklarım cocuk kardeş ve kuzenler ikinci saydıklarım sa kardeş olan anneleri 🤣🤣🤣. Belki öneri olur nerde elif ada görsem aklıma kızımın cocuk bebeği melek ada geliyor 😆😆😆
Kızlarımın ismi Begüm ve âmine. 3.de kız âsûde ; azrâ pelin; sâre; sevde; ervâ; verâ; pelin ; hâle; burcu şifâ Nisan’da doğacak o yüzden 2.ismini Nisan’da koymak istiyorum bakalım ne olacak bilmiyorum.
Eşim de Zeynep sâre … âsuman pelin.. şifa Sena yada burcu senâ… İnci şeklinde bu gibi isimler düşünüyor. Karar veremedik. Beyzâ ve feyzâ birde Hafsâ gibi isimler de listemizde. Öneri olsun