Aysegulnur123 Kızlar 26 haftalığım ama sağ tarafım göğüs boşluğunda cook fenaa ağrıyı oturunca yatınca dayanılmaz bişi neden dur acaba bilgisi olan varmi
Ummi Aysegulnur123 bende 26 haftaligm sadece sag kasigimda agri dun gece basladi hala hafiften agrio hele yattigmda acayip agri oluo sanirim bebek byudgndn basinc oluo skıstryo bebek agri yapio kontrole gdcem gunume az kaldi bakalim ne dcek
iremby Aysegulnur123 bende 15 haftaligim kasiklarima agri giriyor. Suan bile var hemde suruyor bir 5 10 dk dir baya agriyor asagilara kadar vurdu. Insan korkuyor. Rahim buyumesi falan diyorlar insallah ondandir.
Aysegulnur123 Ummi yanlış acmisim postu bu kasık ağrısı değil sağ gogsumun alttarafi kaburgaların olduğu yer coook fena ağrıo batıyı otururken yatarken
deleytedmom257 Bende ayaktayken oluyor sağ kasık ağrısı.yürürken fln özellikle çok acıuor.sektirmeme sebep oluyor.😑bende 26. Haftaya başladım bu arada
Eyllmrtsln Magnezyum veriyor doktor yalancı sancı deniyor ama çok ayrı olmadıgı sürece kullanmanızı da tavsiye etmem çünkü doğumu geçirtirdiğini duymuştum bu da sezaryena sebep olabilir benim nazarımda ılık duş alıp uzanmak en iyisi