Kizlar bende doğurdum geldim . Perşembe günü çatı muayenesi sonrası hemen kanamam ve sancım arttı . Neyse o geceyi zor bela atlattım ama sabahın 4 bucugunda uykumdan uyandıracak kadar şiddetli bel ağrısı kasik ağrısı arttı . Hemen gittim eşimi kaldırdım . Biraz pilates topunun üzerinde oynadım durdum bana misin demedi . Annem de uyandı o arada ben sancılar içinde yine gitmedim çektim evde sancimi . En son 9 bucuga kadar zor dayandım annem biraz daha kalalım evde dedi ama ben anladım bunun doğum sancısı olduğunu gidelim duramıyorum dedim . Hemen muayene nst derken 5 cm aciklik doğum başlamış nerdesin sen dedi . 10 buuck gibi bı daha kontrol etti 8 cm olmuş dedi . Sancılar almış başını gidiyordu tabi 😁 en son son bı su geldi sızıntı şeklinde hemen doğuma aldılar . Sadece ebemi ve doktoru dinledim iki ikinmaya cok sukur kızım doğdu 🌺🙌 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın herkese dua ettim bol bol 🌺🙌