Hanımlar inşallah 2 3 hafta sonra 2. doğumum olucak. Bi aksilik olmazsa normal doğum yapıcam. Doğumdan çıkar çıkmaz korse takmayı planlıyorum kullanan varmı böyle yararı veya zararı olurmu ? İlk doğumumda malesef kullanmadım ve göbeğim kaldı sarkık gitmedi bu yüzden bu sefer hemen kullanıyım diyorum. Doktoruma henüz danışmadım danışıcam ama önce bi tecrübelilere sormak istedim:)