papatya981 Zehra9616 covid aşısı oldum 15 gün geçsin aradan dedi doktor kasımın 27 sinde gittim biraz daha bekleyelim asi oldun dedi salı günü doktor kontrolum var hastanede ordan sonra buraya gel dedi 🤷
papatya981 Zehra9616 bir etki yaparsa covid asisi ayırt edemeyiz hangisinden olduğunu tehlikeye atmayalım dedi
FusunF papatya981 yok canım geç değil 30.haftaya kadar olunuyor hemşire demişti bana yanı 2 dozuda 30.hftaya kadar olman lazım demişti 😊