Merhaba arkadaşlar bu gönderiyi gerçekten artık ihtiyacım olduğu için atıyorum bu zamlardan sonra artık geçim sıkıntısı bayağı arttı maalesef mutfak olsun giyim olsun artık birçok şeyden kendimizi kısıtlamak zorunda kaldık eşime zor gelmeye başladı ki artık ay sonunu bekleyemiyoruz eminim bircogumuz bu durumdayız bende eşime destek olmak istiyorum eve bı katkım olsun istiyorum ikinci bebeğimize hamileyim ve biseyler yapmam gerekiyor ev hanımıyım ve evde boş oturmak istemiyorum sizce ne yapılabilir tavsiyeleriniz nelerdir bu konuda lütfen tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 😔😔.
- postum neden görmezden gelindi veya kimsenin bir fikri yok mu gerçekten 🥺