Kan ve idrar testini 5 haftalikken yaptırdım ve kayıt açtılar hemen zaten sonrasında 18. Haftamda çağırdı tekrar kan ve idrar tahlili için gitmişken tetenoz aşımı da oldum 1 ay sonra tekrar 2. Dozumu olacağım, doktora gitmeden önce tahlillerimi saglik ocagina yaptırıyorum sonucumu da doktora gösteriyorum daha iyi oluyor 🥰