ilydsrn sezaryen sonrasını soruyorsanız.. ilk 1 hafta biraz ağır, bence bu kişiye göre de değişiyor 3. Gün ayağa kalkan arkadaşımda oldu 10 gün yerinden kalkamayanda bünye meselesi bence. Ağrınız olmuyor değil ama öyle Dayanılmayacak bi ağrı değil bence 1 haftaya her şey geçiyor. Bebeğinizi kendiniz kucağınıza almak istediğiniz için hemencecik geçiyor 😊🌸