Zeyneb_kymz 24 haftalıkken şeker yüklemesi yaptırmıştım, şeker çıkmadı. O haftaki doktor kontrolünde doktor suyun fazla dedi, yediklerimi içtiklerimi kontrol etmemi şeker (özellikle taze sıkma meyve suyu çok içiyordum) kesmemi söyledi, 28 haftalıkken gittiğimde su normale dönmüştü 1 ay meyve suyu içmedim tatlıyı çok çok az yedim. Sebepleri kişiden kişiye değişir. Tüm hamileliği boyundan suyu fazla olan başka bir sorun olmadan doğuran çok insanda yazmıştı bende konuyla ilgili post açmıştım. Şuan 29 haftalık oldum herhangi bir sorun yok. Doktor ileri bir tetkik istemediyse, sorun yoktur yediklerine içtiklerinize dikkat edin, canınızıda sıkmayın derim🙏