Bsraermis8 Türkçe isimler güzeldir güzel 🇹🇷 Hızla yozlaştığımız şu dönemde bence büyük önem taşıyor isim konusu. Biz de özellikle Türkçe isim koyacağız. Bana göre milli benlik isimden başlar. Benim ismim Farsça. Keşke babacığım bu kadar ülküsüne bağlıyken isim konusunda daha hassas olsaymış diyorum.